Case: blog dla Energizer [infografika]

Case: blog dla Energizer [infografika]

Na horyzoncie pojawiła się okazja na przeprowadzenie ciekawej akcji dla Firmy Energizer, a my oczywiście nie mogliśmy się powstrzymać i musieliśmy zasiąść do działania. Zdajemy sobie sprawę z tego jak użytkownicy reagują na nachalną reklamę, dlatego postanowliśmy kreatywnie podejść do tematu i wpleść informacje o produktach między użytecznymi i ciekawymi dla czytelnika treściami.

Obranie takiej strategii miało na celu wzmocnienie świadomości marki, a także zbudowanie dynamicznego wizerunku Firmy, która mocno angażuje się w promowanie zdrowego stylu życia oraz zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest dbanie o ekologię (takie treści głównie publikowaliśmy).

Mottem kampanii jest „Pozytywna Energia”. Została ona bardzo pozytywnie odebrana przez użytkowników, jako rozwiązanie widoczne, a jednocześnie unikające tak częstych w komunikacji przeszkadzających inwazyjnych form reklamowych.

Świetnym posunięciem było zaangażowanie serwisu fotoManiaK.pl. Fotografowie używają w swojej codziennej pracy akumulatorków (czy to w aparatach, czy w kamerach), zatem mogliśmy uderzyć bezpośrednio w target, który na pewno będzie zainteresowany promowanym produktem. Warto nadmienić, że w aktywnej promocji uczestniczyły wszystkie serwisy grupy techManiaK.pl. Stosowaliśmy reklamy displayowe, natywne i bezpośrednie linkowanie do naładowanych pozytywną energią materiałów.

Kreatywność

Zdajemy sobie sprawę z tego jak użytkownicy reagują na nachalną reklamę, dlatego postanowliśmy kreatywnie podejść do tematu i wpleść informacje o produktach między użytecznymi i ciekawymi dla czytelnika treściami.

W  Sieci pojawił się nietuzinkowy serwis: energia.techManiaK.pl

Cel

Obranie takiej strategii miało na celu nie tylko przedstawienie informacji o produktach Energizer, ale również wzmocnienie świadomości marki, a także zbudowanie dynamicznego wizerunku Firmy, która mocno angażuje się w promowanie zdrowego stylu życia oraz zdaje sobie sprawę z tego jak ważne jest dbanie o ekologię.

Działania

Świetnym posunięciem było zaangażowanie serwisu fotoManiaK.pl. Fotografowie używają w swojej codziennej pracy akumulatorków (czy to w aparatach, czy w kamerach), zatem mogliśmy uderzyć bezpośrednio w target, który na pewno będzie zainteresowany promowanymi produktami.

Warto nadmienić, że w aktywnej promocji uczestniczyły wszystkie serwisy grupy techManiaK.pl. Stosowaliśmy reklamy displayowe, natywne i bezpośrednie linkowanie do naładowanych pozytywną energią materiałów.

Efekty

Ukazało się ponad 50 publikacji, których mottem przewodnim jest „Pozytywna Energia”. Informacja dotarła do kilkudziesięciu tysięcy czytelników. Kampania została bardzo pozytywnie odebrana przez użytkowników, jako rozwiązanie widoczne, a jednocześnie unikające tak częstych w komunikacji przeszkadzających formatów inwazyjnych.

blog Energizer od techManiaK.pl

rys. infografika – blog dla Energizer, realizacja CATALIST Agencja Interaktywna & techManiaK.pl

Więcej informacji:

+ blog Pozytywnej Energii
+ grupa blogów techManiaK.pl
+ blog fotoManiaK.pl
+ Agencja Interaktywna CATALIST