Case: blog dla Acer [infografika]

Case: blog dla Acer [infografika]

Technologie to branża, którą charakteryzują ciągłe zmiany i progres, dlatego odpowiedzialne marki wiedzą, że nie wystarczy tylko „być w internecie”. Dzisiaj trzeba w nim aktywnie działać i podawać odbiorcom smaczne reklamowe kąski, na informacyjnej tacy. Firma Acer powierzając Agencji Interaktywnej CATALIST (grupa techManiaK.pl) prowadzenie firmowego bloga, pokazała że doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

Acerowy blog został uruchomiony w czerwcu 2011 r. Naszym celem było zwiększenie świadomości marki i spowodowanie, że urządzenia firmy Acer, będą produktami pierwszego wyboru, poprzez dostarczanie na ich temat rzetelnych informacji i nowinek każdemu technicznemu maniakowi.

Główną osią naszych działań jest branża technologiczna, co podnosi wiarygodność materiałów w oczach czytelników. By osiągnąć cel, redaktorzy przygotowali m.in. ponad 150 artykułów i felietonów, 60 testów i recenzji produktów, których zadaniem jest pomoc przy wyborze optymalnego sprzętu dla użytkownika. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu umieszczaliśmy także poradniki i wideorecenzje. Oprócz tego każdy dzień urozmaicaliśmy nowinkami i ciekawostkami ze świata Acera. Przy tym wszystkim trzeba nadmienić, że kładziemy duży nacisk na odpowiedni poziom publikacji i dyskusji pod nimi, dlatego skrupulatnie moderowaliśmy wszelakie treści, zostawiając rzeczową i merytoryczną dyskusję.

Wyniki całej akcji, są bardzo zadowalające. Odnotowujemy ciągły wzrost zainteresowania blogiem. Najlepiej zilustruje to infografika:

Blog Acer od techManiaK.pl

rys. infografika – blog Acer od techManiaK.pl

 Więcej informacji:

+ blog Acer – acerManiaK.pl
+ grupa blogów techManiaK.pl
+ blog mobiManiaK.pl (laptopy, ultrabooki)
+ blog tabletManiaK.pl (tablety)
Agencja Interaktywna CATALIST